.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاکستر شدن ۱۰ تا ۱۵ هکتار از جنگل‌های شمال در یک روز
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران گفت: ۱۰ تا ۱۵ هکتار از جنگل‌های شمال شبانه روز گذشته در آتش سوخت.

به گزارش شمال نیوز، اسحاق عطایی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - ساری، گفت: ۲۱ فقره آتش سوزی ۲۴ ساعت گذشته در جنگل‌های ساری، سوادکوه، قائمشهر، بابل، آمل، نکا و بهشهر رخ داد که با همکاری نیرو‌های مردمی، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر و بسیج حریق مهار شد.

 

او با بیان اینکه ۱۰ تا ۱۵ هکتار از عرصه‌های مرتعی و جنگلی مازندران دچار حریق شد، افزود: آتش اکنون در همه عرصه‌های جنگلی و مرتعی منطقه مهار شده است و در هیچ نقطه‌ای حریق نداریم.

 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری از احتمال آتش سوزی جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی استان امشب و فردا خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی درباره افزایش دما و وزش باد گرم مردم در این مدت از روشن کردن آتش در جنگل خودداری کنند.

 

او علت ۸۰ درصد از آتش‌سوزی اخیر را خطای انسانی بویژه بی‌توجهی گردشگران اعلام کرد و افزود: برخی گردشگران پس از روشن کردن آتش با هدف تهیه غذا و چای  آن را کاملا خاموش نمی کنند و هوای گرم و وجود برگ های خشک شرایط را برای گسترش آتش فراهم می کند.

 

عطایی گفت: برخی از گردشگر بی توجه که سبب آتش سوزی شده بودند شناسایی و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد.

 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری ادامه داد: ماموران یگان حفاظت و مجریان طرح‌های حفاظتی در تمام عرصه‌های جنگلی برای جلوگیری از آتش سوزی آماده باش هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.